Wizyta u okulisty czy optometrysty?
Wizyta u okulisty czy optometrysty?

  Kolejki do okulistów na NFZ w Olsztynie są bardzo długie. Chciałabym podpowiedzieć pewne rozwiązania, dzięki którym sprawy związane z naszymi oczami załatwimy w szybszy i prostszy sposób. Czym zajmuje się optometrysta? Nie wszyscy wiedzą, że okulista to nie jedyny specjalista, który bada wzrok. Optometrysta to osoba, która ukończyła studia na Uniwersytecie Medycznym i fachowo

ZOBACZ WIĘCEJ
Okulary do samochodu. Szkła dla kierowców
Okulary do samochodu. Szkła dla kierowców

  Gdy wieczory stają się coraz dłuższe i deszczowe prowadzenie samochodu dla większości z nas staje się męczące i stresujące. Badanie pokazują, że co drugi kierowca czuje się niekomfortowo za kierownicą o zmierzchu oraz w deszczową pogodę . A w praktyce? Siedem na 10 zapytanych przeze mnie osób podczas badania narzeka na olśnienia i odblaski.

ZOBACZ WIĘCEJ
Twój pierwszy dobór soczewek kontaktowych
Twój pierwszy dobór soczewek kontaktowych

Soczewki stają się coraz bardziej popularną metodą korekcji. Możesz nosić je regularnie, każdego dnia albo uprawiając sport kilka razy w tygodniu. Jak odbywa się aplikacja? Czego możesz oczekiwać po takiej wizycie? W naszych Salonach dobór soczewek przeprowadza Optometrysta. 1. Zaczynamy od wywiadu. Potrzebujemy informacji na temat noszonej korekcji, przebytych chorób i alergii. Zastanawiamy się wspólnie,

ZOBACZ WIĘCEJ
ŚWIATOWY DZIEŃ WZROKU
ŚWIATOWY DZIEŃ WZROKU

11 października obchodzimy Światowy Dzień wzroku. To 19 edycja tego święta. Tego dnia budujemy świadomość jak ważnym narządem zmysłu są oczy i w jaki sposób możemy o nie dbać. Najważniejsza jest profilaktyka i systematyczne badania wzroku. Szczególną uwagę powinny zwrócić osoby, które zmagają się z chorobami wpływającymi na widzenie jak cukrzyca i nadciśnienie oraz Ci

ZOBACZ WIĘCEJ
NIEBEZPIECZNE ŚWIATŁO NIEBIESKIE
NIEBEZPIECZNE ŚWIATŁO NIEBIESKIE

  Naukowcy coraz więcej piszą o szkodliwości światła niebieskiego na nasz organizm. Jego nadmiar może zakłócać rytm dobowy, powodować zmęczenie  i podrażnienie oczu  a także sprzyjać otyłości i cukrzycy.  Dodatkowo światło niebieskie ogranicza wydzielanie melatoniny, która odpowiada  za dobry sen. Dlatego jeśli chcesz się wyspać  odstaw urządzenia mobilne co najmniej 2 -3 godziny przed snem! Światło

ZOBACZ WIĘCEJ
LOAD MORELoading ...

FreshMail.pl